sunnuntai 4. tammikuuta 2009

Christineä ei nyt mesessä ole näkynyt - vielä

Näin on nyt. Christine - ihana tukkainen tyttö lisättynä mun meseeni, mut se nyt ei vielä ole avannut konetta. Mietin tässä, että Christine voi olla sellainen tyttö ettei se paljon koneella istu, vaan on päivät pitkät sen poikaystävän kanssa jossain. Sillä tajusin ton eilen! Mä en itseasiassa tiedä että seurusteleeko se vai ei. Kun ei olla päästy pahemmin juttelemaan. Pitää varmaan kiduttaa lisää kavereita ja tutkia tää asia. (Kyllä miehetkin saa tehdä "paikallistason tutkimusta", siis vain jos aiheena on tytöt. ; >)

Mä oon kyllä kaks kertaa sen nähnyt ja toisella kertaa kun nähtiin niin ohimennen vaan, mutta se muisti mut ja moikkas eka mua, se vähän niin siinä tilanteessa näki tai havaitsi (tytöt aina havaitsee) mut ensin, joten ei ollu ihme että se mua sit moikkaskin ensin. Mä olin kyl tosi skarppina heti perässä - mä jotenkin tunnistin sen äänen. Ja se on kaunis. Sillä oli tukka aivan mielettömän söpösti kiinni jotenkin sen niskassa, just siinä kohtaa josta mä sitä suutelisin.

Ei kommentteja: