maanantai 5. tammikuuta 2009

Pitääkö tyttöjä aina venata!?!

Christine ei ole ollut mesessä, enkä itseasiassa tiedä vielä onko mua edes hyväksytty meselistalle. Nyt kävi mielessä, että entä jos se vaan estää mut enkä voikaan jutella sille. Tai sitten se ei vaan ole edelleenkään koneella ollut..perhana kun ei voi tietää!

Yritin muuten selvittää sitä, onko se varattu vai ei. Mun tietojen mukaan sinkku se on eli nyt en kyllä ainakaan mitään hidastele, on sillä sen verran ihana tukka. Heh. Mä vaan kelaan sen tukkaa, ja kasvoja, ja miltä se tuoksuu...just nyt mä vaan haluaisin sulkea sen mun syliin, halata tosi pitkään ja upottaa kasvot sen tukkaan ja sanoa sille jotain tosi herkkää. Se olis niin täydellistä, ja saletisti se ei mua hetkeen unohtaisi.

1 kommentti:

Tilda kirjoitti...

Noniin. Mulla oli varsin tylsää ja selailin vaan blogilistalta, jotain luettavaa. Sitten eksyin tänne (eli siis kiinnostuin tuosta nimestä, josta tuli mieleeni vähän aikaa sitten katsomani Oliwer Twist -leffa). Ja nyt olen sitten jo hehkuttamassa sun tekstejäs ja haaveilemassa, että tapaisin vielä sen 'herra oikean', joka puhuisi musta samalla tavalla, kun mitä kirjoitat tästä Christinestä. Eli siis vannoutuneena romantikkona ihastuin näihin teksteihin. ;)
(Ja koska kehuja on aina mukava saada, ja koska yritän täten muistaa useammin kehua kanssaihmisiä, niin sitten päädyin tätäkin kommenttia kirjoittamaan. Ja lyhyt ja ytimekäs ei selkeästikään, ole mun alaa.. :D)