sunnuntai 4. tammikuuta 2009

"Herkkiä poikia!"

Anonyymi " nettimuori sanoi...

Kyllä pojat saa olla herkkiä, romanttisia, aitoja omana itsenään. Tuo "munaton mies"-juttu on t6hjnänpäiväistä uhoamista, josta ei kannata välittää!

Sitäpaitsi, suuri osa tytöistä tykkää nimenomaan herkistä pojista!

Nenu pystyyn ja menoksi..."


Juu. En mä Jussia sillai otakkaan. Mä olen tollasen yläpuolella, ainakin jollain tasolla. Oikeastaan mua kiinnostais kysyä Jussilta, miks se ajattelee tolleen, kai sillä jotain taka-ajatuksia on jos laukoo aina noin kärkkäästi kaiken. Mä oon kuitenkin sen kaveri, kauan ollaan tunnettu. Meidän kaveriporukka on aika sekalainen seurakunta kerrakseen. Mut se on rikkaus.

"Sitäpaitsi, suuri osa tytöistä tykkää nimenomaan herkistä pojista!"

Kaikki aina sanoo noin. On mullekin moni tyttö, kaverityttö sanonut että herkkyys on hyvä asia. Mut kun ei se sit enää miesten kesken olekaan niin hyvä asia. Eikä sitä oikeen voi olla kuin kaksi ihmistä, tai en mä halua sitä. Ja kun miettii, niin herkkä poika, mitä se oikeesti on. Onks herkkä se kun itkee hautajaisissa? Onks herkkää se että uskaltaa käyttää pinkkiä kauluspaitaa? Joo, ja miehethän ei koskaan myöskään ajattele kuin seksiä...

Ei kommentteja: