sunnuntai 11. tammikuuta 2009

Ihana tyttö, Christine

Mä oon taas jutellu lisää Christinen kanssa. Musta tuntuu että se aavistelee että mä taidan olla siitä vähän kiinnostunut. Noh olis sekin mun sijassani jos kattois omaa tukkaansa. En ole vielä uskaltanut ulos pyytää tai mitään, kyllä mä joku päivä tässä.

Asiat rullaa niin hyvin etten ole edes tänne voinut mitään päivitellä! Lennellyt kuin pilvilinnoissa, tosi miehekkäästi kylläkin.

Mä pystyn pitämään nyt tyttöön yhteyttä melkein missä vaan viestimessä. Galleria, Facebook, mese ja PUHELIN. Se tekstasi mulle itseasiassa pari päivää sitten. Voitteko uskoa! Mä olin oikeesti pudota tuolilta kun tajusin että Christine tekstasi itse mulle. Ajatteleekohan se mua sillai... no selviää kun mä pyydän sitä ulos.

Ehdotuksia otetaan vastaan!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En nyt tahdo mitenkään masentaa, mutta pakko mainita että oli tuossa syksyllä melkein samankaltainen tilanne, paitsi että me ei kyllä juteltu mesessä. Lähinnä feisbuukis ja kirjeiden välityksellä, kun oltiin eri maissa sillon. Se jopa ehdotti, että mennään vaikka kattoon leffaa kun tuun takas Suomeen. Tulin takas suomeen, mentiin leffaan ja kun seuraavana päivänä juteltiin (livenä) ja kyselin että mitä se fundeeraa, niin sano että ihan kaverina vaan. Olin niin klapilla päähän lyöty. Vieläkään selvinny siitä.

Toivottavasti sulla käy parempi säkä (:

Charlie Twist kirjoitti...

Ei saa pelotella! No okei... ymmärrän kyllä sua. Toiset miehet on "tissimiehiä" toiset "peppumiehiä" mut mä oon varmaan sit tukkamies...

Et säkään olis Christinestä yli jos näkisit sen tukan. Se on jumalatar.

Iina-Maria kirjoitti...

Mä en taas haluaisi herättää mitään turhia toiveita, mutta... Jos mulla olisi sama tilanne ja olisin tämän Christinen osassa (melkein tuntematon äijä olisi lisännyt mut meseen, oltaisi juteltu pari hassua kertaa mesessä ja oltaisi vaihdettu numerot), en mä laittaisi tekstaria äijälle ellen olisi edes vähän kiinnostunut. ;)

Mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä Christine ajattelee.

Cherry/Kirsi kirjoitti...

Mahtava blogi.. niin erilaista luettavaa :) Kyl se viel tärppää!